Az elmúlt 2019. első félévben amiket írtam cikkeket, ez alapján Google keresőben csekkoltam az eredményeit és ezeket szeretném megosztani mindenkinek, hogy mennyire jól sikerültek. Ezt megmutatom mint referenciaként, hogy miként vagyok sikeres a SEO szakértő (specialista) terén.
Nincsenek fizetett hirdetéseim, nem regisztráltam a linkkatalógusokat, kizárólag csak természetes, mint becsületes organikus találatokban keletkezett.
Nincsenek mesterséges linképítések sem, mert a Google nagyjából nem igazán szereti ezt, ezért kiszűrheti és megbüntetheti, ha szabálytalan.
Kizárólag csak természetes linképítéssel oldottam meg, mert azt Google nagyon szereti és megbízik.
Fontos a Screenshot fotókról: Ezeket 2019.09.06.-án diktáltam az eredményekről és ezek alapján leírtam, illetve elkészítettem a monitor képernyős fotókat.
Hisz később változhatnak, mert mindig jönnek valami, például:
- akár versenyeznek a társak miatt
- akár a későbbiekben(jövőben) idő esetleg már nem releváns a téma miatt elavulni fog
Webfejlesztés blog hasznos (szakmai) cikkek írásán: 3db fontos témaköri kulcsszó (kulcsszavak) esetén vizsgálat
Ezek témakörök alapján megmutatom a sikeres keresőoptimalizálás (SEO) szakértői, specilista munkásságom eredményeimet:
- Siket, hallássérült akadálymentesítések
- Google AMP oktatók, tippek, újdonságok
- PageSpeed szakértői felhívás
Siket, hallássérült oldalamra mutatók a találati listán a rangsorolás szerint
Mi motivált?
Azoknak ajánlom elolvasni ezt a cikket, akik azt hisznek, hogy nagy gond lenne sikettel együtt dolgozni egy cégen. Illetve tudni akarják, hogy miért vannak beszédhibák és helyesírási hibák. Az ilyen emberek kerülnek hozzám.
Egyéb:
Amikor lesz időm, írni fogok majd a jelnyelvi beszédről, amiről érdemes tudni, ismerkedni és használni.
Google AMP oldalaimra mutatók találati listán a rangsorolás szerint
Mi motivált?
Aki keresi a Google AMP segéd, hasznos anyagokat, illetve tippeket, innen megtalálhatja hozzám.
PageSpeed oldalamra mutatók a találati listán a rangsorolás szerint
Mi motivált?
Aki keresi egy nagyon tapasztalt és magabiztos szakembert, aki érti nagyon jól a PageSpeed-n magas pontszám szerzéshez, akár 100/100 -t is tud teljesíteni, ilyenek találnának hozzám.
Kulcsszókutatás online szoftverek (ingyenes és fizetős egyaránt) - nem használtam, de később fogok
Ahogy említettem, hogy az első körben egyelőre nem használtam az egyetlen kulcsszókutatás szoftvert sem. Mert az a célom, mindkétféle megoldást tudok bemutatni mindenkinek, hogy képes vagyok mindenütt első lenni. Akár kulcsszókutatással, akár nélküle is.
Természetesen kulcsszókutatás alapján írni fogok majd később is.
Mivel és mi okból oldottam meg a kulcsszavak célozást?
3 fontos lépésből állnak, ezek alapján fontos kulcsszavakat céloztam és optimalizáltam őket:
- Pszichológia
- Meggyőzés
- Következetesség
Összefoglalásképpen a rangsorolásokról
SEO szakértőként jól sikerült az eredményeim szerint, mert egyszer sem használtam a kulcsszókutatás szoftvereket. Egyik megérzésből, másik pedig a pszichológia alapján megadtam a cikkekhez fontos kulcsszavakat, hogy jól szerepeljen a találatok lista élére.
Mert az a célom, hogy hallássérültként mikent és miben vagyok sikeres, amire lennék büszke.
Google Analytics-on az eredmények szerint:
Igen, minden cikkekre kerestek, amiket írtam.
Jelenleg a Google Pagespeed-ról szóló cikkem lett a legnépszerűbb (szakmai esetén).
Ha nem szakmairól beszélünk, hanem hobbikról (pl. horgászás), akkor Recski tóról szóló cikkem a legnépszerűbb.
Tapasztalataimról a keresőoptimalizálás (SEO) terén
Több mint 11+ évvel tapasztalatokkal rendelkezem a SEO specialista terén, mint SEO szakértő és ez alapján is megerősítette, hogy túl magabiztos vagyok hozzá a sikeres rangsorolási eredményért.
Mindkét fontos módszereit is jól alkalmaztam: technikai és marketing, hisz fontosak, egyszerre jól kell kezelni, mert nem elég, ha egyik ok, másik nem. Csak akkor sikerülhet, ha mindkettőt leokézva.
Jó, sikeres kulcsszó eredmény érdekében, ennek követelményeknek kell megfelelnie (fajták):
- releváns témák
- magas volumen száma (esetleg új dolog miatt felkészülni közeljövőben szerepeljen)
- könnyű, reális, márkaépítés
Hozzá kapcsolódó címkeim amelyek hasznosak:
- Minden ami webfejlesztésről
- Minden ami hallássérültről
0 Megjegyzések